zuid-afrika-iris-liebrand.reismee.nl

DAAR GAAN WE

Daar zit ik dan. Inmiddels zit ik in het vliegtuig naar Kaapstad en moet ik nog maar 2 uur vliegen voordat ik land. Gisteren van de laatste mensen afscheid genomen waaronder natuurlijk mijn ouders en Mart. Het was toch nog moeilijker dan ik dacht, maar nu heb ik er vooral erg veel zin in. Ik ben net wakker nu na best wel een vermoeiende vlucht met veel turbulentie, maar zoals ik al zei we zijn er bijna. Zo gauw we aankomen op Kaapstad is het een kwestie van onze koffers ophalen en onze huur auto ophalen. Ik ben met 5 meiden en 1 jongen hierheen gekomen. Samen gaan we met een busje eerst nog tot zondag langs de kust rijden. We gaan een heel stuk van de tuinroute doen. Onze eerste stop is Mosselbay. We verblijven daar in de Santos Express. Dit is een trein midden op het strand omgebouwd tot een hostel. Niet verkeerd toch? Onze tweede stop zal in het dorp Knysna zijn waar we ook weer in een mooi hostel zullen verblijven dit keer met zwembad. De derde stop zal zijn in het tsitsikamma park. Hier hebben we ook weer een prachtig hostel. Dit keer met een prachtig uitzicht op verschillende gebergten. Onze laatste stop zal zijn in Jeffrey’s Bay. Dit keer weer een hostel aan het strand. Zoals je hoort ga ik deze week al genoeg gave dingen meemaken/doen. We hebben er allemaal ontzettend veel zin in. Het ontbijt zie ik al aankomen, dus ik stop hier voor nu met schrijven. Ik zal jullie proberen op de hoogte te houden deze komende vijf maanden. Ik zou het bijna vergeten, maar voor degenen die het niet weten ik ga uiteindelijk zondag naar Port Alfred. In Port Alfred zal ik naar school gaan en de minors event management en online marketing & revenue management volgen.

Nu ik dit upload ben ik inmiddels net terug van een heerlijk braai (bbq) in Mosselbay. De eerste dag zuid afrika zit erop en ik vind het nu al geweldig. Ik ga nu lekker slapen met het geluid van de zee op de achtergrond.

Ik spreek jullie snel weer!

XXX Iris

Reacties

Reacties

Madelief

Wat leuk geschreven zus! Voelt zo raar dat je weg bent, ik maak er helemaal niks van mee! Kan nu al niet wachten op je weer in me armen te nemen op schiphol! Ik denk veel aan je, mis je en wens je heel veel plezier! Xxx je Amerikaanse zusje

Yvonne Wopereis

Fijn om meteen een verhaal van je te lezen! Mooi dat alles goed is verlopen en dat jullie goed van start zijn gegaan . Ga genieten, pas goed op elkaar en have fun! Groeten aan Sofie.Hoor graag vaker van je / jullie XXX Yvonne, Stephan, Mart????

Henriette Dijkerman

Iris, als het goed is heb je nu de eerste nachten in Afrika doorgebracht.... hopelijk bevalt het tot zo ver! Geniet ervan en heel veel plezier! Liefs Henriette

Hans & Inge

Hoi Iris,
Fijn dat je er bent.
Nu kan het genieten beginnen.
Leuk om af en toe van je te horen.

lief,
Hans & Inge

Marian Meeder

Hallo Iris,Een hele fijne tijd. Geniet heel veel!Groetjes Ton en Marian.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!